خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

 حماسه بزرگ عاشورا یک مکتب جریان ساز است

 حماسه بزرگ عاشورا یک مکتب جریان ساز است
حجت الاسلام طاهرخانی گفت:حماسه بزرگ عاشورا یک روز در تاریخ نیست، بلکه یک مکتب است و حکمت‌ها و حکایات این نیمروز پرماجرا برای اهل فکر چنان پر رمز و راز است که هیچ تحقیق و تحلیلی نتوانسته جهان را اقناع کند.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۶۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مراسم عزاداری این ناحیه در جمع کارکنان ضمن عرض تسلیت این روز، با بیان اینکه امام حسین(ع) به تمام امت ها تعلق دارد، بیان کرد: امام حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنان است که هیچ وقت سرد و کهنه نمی شود.

امام جمعه موقت شهر اقبالیه در خصوص حرکت و قیام امام حسین(ع) بیان کرد: امام حسین(ع) عشق به نماز داشت و در ظهر عاشورا نماز خود را اقامه کرد و تیرهای لشگریان دشمن به سمت آن حضرت و نمازگزاران روانه شد و تعدادی از فداییان آن حضرت که خود را سپر امام کرده بودند فدایی نماز و رهبر خود شدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: حماسه بزرگ عاشورا یک روز در تاریخ نیست، بلکه یک مکتب است و حکمت‌ها و حکایات این نیمروز پرماجرا برای اهل فکر چنان پر رمز و راز است که هیچ تحقیق و تحلیلی نتوانسته جهان را اقناع کند.

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: امام حسین(ع) با قیام خونین کربلا به انسان‌های مومن آموخت که وقتی اساس مکتب با خطر مواجه می‌شود در راه حفظ آن نباید از هیچ فداکاری دریغ کرد و می‌طلبد تا با تمام توان از آرمان‌های اسلام صیانت کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها